لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ترکیب احتمالی استقلال در بازی برگشت مقابل سپاهان| حسین‌زاده و مطهری روی نیمکت!

  • کد خبر: ۱۰۷۳۳۲
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
ترکیب احتمالی استقلال در بازی برگشت مقابل سپاهان| حسین‌زاده و مطهری روی نیمکت!
فرهاد مجیدی تصمیم گرفته برای بازی با سپاهان در اصفهان از حسین‌زاده استفاده نکند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از ساعاتی دیگر تیم‌های استقلال تهران، صدرنشین و سپاهان، تیم سوم لیگ برتر به مصاف هم خواهندرفت. این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز خواهدشد.

رقابت رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی، با پیروزی ۱ گله استقلال به پایان رسید. استقلال برای قطعی کردن قهرمانی خود نیاز دارد که در این بازی شکست را تجربه نکند و به روند خوب خود ادامه دهد.

ترکیب استقلال مقابل سپاهان

در ترکیب استقلال شنیده می‌شود حسین حسینی همچون روز‌های گذشته درون دروازه قرار خواهدگرفت. در غیاب داسیلوا، عارف غلامی، محمد دانشگر و روزبه چشمی وظیفه دفاع از سنگر استقلال را دارند. حردانی در سمت راست و سلمانی در سمت چپ می‌ایستند.

مهدی پور و زبیر نیک نفس هافبک‌های دفاعی استقلال خواهندبود و ژستد، یامگا و آمانوف ۳ بازیکن تهاجمی استقلال در این رقابت خواهندبود. نکته عجیب، اما نیمکت نشینی حسین زاده، غفوری و ارسلان مطهری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->